אם השם בייבי אריאל לא אומר לכם כלום, צר לנו להיות אלו שמבשרים לכם את זה – אבל כנראה אתם בגיל שבו אוהבים סודה בפומבי ונאנחים כשמתיישבים על הספה. אין לאן לברוח אתם רשמית עונים לתואר – מבוגרים.

מדובר על צעירה בת 15 שהרוויחה כמה מאות אלפי דולרים בחודש יוני האחרון בקמפיין ויראלי לקוקה קולה. יש לה ערוץ יוטיוב עם מאות אלפי עוקבים, יש לה סרטוני הדרכה, בלוג פעיל ואתר שהיא מוכרת בו מותגים מובילים לבני נוער. היא לא דוגמנית, היא גם לא זמרת, היא לא השתתפה בתוכנית ראלטי או סדרת נעורים מתקתקה. היא כוכבת מיוזיקלי! שם יש לה מעל 1.1 מיליון עוקבים.

70 מיליון משתמשים. זה המספר של המשתמשים באפליקציה שמשגעת את בני הנוער ובצדק. מיוזקלי היא אפליקציה נוחה ונגישה אשר מאפשרת לעלות קליפים קצרים בני 15 שניות בהם עושים ליפ דאב למגוון שירים. הרעיון הוא ליצור הרגשה אצל המשתמש של “כוכב לרגע” בביצוע חלק משיר. האפליקציה מחבקת את בני הנוער ומאפשרת להם להבין בקלות מה הולך יותר, מה פחות ואיך להגיע ליעד הנחשק – חשיפה עצומה ואינטרקציה גבוהה במיוחד.

A video posted by musical.ly (@musical.ly) on

אם  בוחנים את האפליקציה בהשוואה לסנאפצ’ט, מדובר על פלטפורמה נוחה יותר ומחבקת יותר, אשר מחפשת ליצור קהילה ומציעה למשתמש בה אופציות נוחות לעקוב אחרי מובילי דעה באפליקציה. קל מאוד להשתמש באפליקציה (כל עוד אתם בגילאים המתאימים, כן? )

אם תהיתם כיצד אתם כמפרסמים יכולים להשתמש בביצת המוזיקה הזו, המילה שאתם מחפשים היא תוכן. ועוד קצת תוכן. ועוד קצת. זה הכל.

מיוזיקלי מאפשרת למותגים לפרסם בצורה ייעודית לקהל בני הנוער ולהשתמש במובילי דעה (משפיענים) כדי לפרסם את התכנים שמתאימים למותג שלכם. תנו לבני נוער סיבה לייצר תוכן והם ייצרו אותו, יפיצו, ישתפו בשאר הרשתות החברתיות ומשם זה גלגל מוזיקלי מתגלגל.  אתם יכולים להשתמש בשיר שמתייחס בצורה ברורה למותג שלכם, או בקשו מהצעירים לבצע שיר כלשהו ולאחר מכן לעלות את הקובץ לרשת חברתית שאתם פעילים בה בצורה חזקה. אם יש לכם פרזנטור או מוביל דעה קבוע שאתם עובדים איתו, צרו לו חשבון ובקשו שיעלה לשם תכנים אחת ליום. מדובר על 15 שניות שיכולות להשפיע ולחזק את המותג שלכם.

הנה מי שכבר עשה את זה:

בחודש יוני האחרון חברת קוקה קולה השיקה את הקמפיין הראשון במיוזיקלי והשתמשה בצעירה מובילת דעת קהל שהעלתה סרטונים לאפליקציה עם שימוש גם במוצר בהאשטאג יעודי לקמפיין של קולה. הקמפיין גרף מיליוני לייקים ומאות אלפי שיתופים בכל הרשתות החברתיות.

 

אם המוצרים שלכם פונים לבני נוער- זה בידיוק הזמן לעצור ולחשוב איך תוכלו להשתמש במיוזיקלי לקידום המותג שלכם. חודש החודש לפנינו הוא זמן מצויין לעצור, להוריד את האפליקציה ולעקוב אחרי הצעירים שעוד ממש קצת זמן, יהפכו למבוגרים, בעולם הדיגיטל.