חריף כמו חזרת: חמש תוכניות אינטרנט הורסות מצחוק

עד שהאינטרנט והטלויזיה יהפכו ליישות אחת מוחלטת, הכנו לכם מקבץ של חמש המלצות צפייה לשידורי אינטרנט, שירחיקו איתכם מהשיממון של שידורי החג בטלוויזיה ויעלו חיוך, שהרי ידוע שאין כמו חיוך טוב על בטן מלאה.

משיח וחברים

היינו אומרים לכם שמדובר בסדרה הכי מצחיקה באינטרנט, אבל זה לא יהיה נכון כי גם בטלויזיה אין דבר יותר מצחיק מזה. ‘משיח’, סדרת קאלט שיצר אודי כגן, היא כאמור הסדרה הכי מצחיקה, הזויה ואמיצה בישראל נקודה. חריף כמו חזרת –  פרק 7 עם ליאת הר לב.

במקום טלוויזיה

בטלוויזיה הם עושים תוכנית דייטים שנושקת למיינסטרים מלמטה, אבל באינטרנט הם מראים את הכשרון האמיתי שלהם, ירון ברובינסקי יחד עם אורי גוטליב הקימו את bimkomtv הכולל סדרה של פינות, מערכונים ואורחים כמו דרור קרן ואלון נוימן . חריף כמו חזרת – הפרק ‘שנקין פינת גלבוע’.

לראות עם הילדים

החינוכית העלתה הרבה מאוד תכנים לרשת ויצרה, אם להשתמש לרגע בשפה חינוכית – אוצר בלום. כדאי מאוד לבקר בערוץ הילדים של החינוכית ביוטיוב המכיל המון תכנים איכותים מצד אחד ונוסטלגיים מצד שני. חריף כמו חזרת – מוני מושונוב, ירון לונדון וקישקשתא.

ג’ימי קימל

כמו קונאן אובריין לפניו, ג’ימי קימל – הכוכב האמיתי של תוכניות הלילה בארה”ב וצוות התוכנית שלו עושים שימוש מדהים באינטרנט לקידום התכנים והתוכנית. חריף כמו חזרת –  שרה סילברמן עושה את זה עם מט דיימון וגיטרה.

שוגר זאזה בייבי

צמד ישראלים שעושים נונסנס שמשגע את האינטרנט ומגיע למאות אלפי צפיות ביוטיוב. חריף כמו חזרת – האמת? זה מאוד חריף ואנחנו לא בטוחים שזה מומלץ, הצפייה על אחריותכם.

הבלוגים וקהילות האוכל הטובים ברשת

Foodpage קהילת האוכל של כל הקהילות

Foodpage הוא אתר מבריק המבוסס על האתר הבינלאומי  foodgawker.com ובעצם מהווה פלטפורמה נרחבת לכל הבלוגים המובילים בתחום הקולינריה.

הקהילה מאד וויזואלית ובלוגרים מובילים משתפים במתכונים שלהם ובעצם מניעים לבלוג הפרטי שלהם.  מדובר במאגר ענק של מתכונים מהאתרים המובילים ומנסיון העבר מדובר בכלי טראפיק מדהים לאתרי בישול.

לא יוצאות מהמטבח

למרות שם הקבוצה גם גברים מוזמנים לקבוצת הפייסבוק הזו שהיא בעצם קהילה של 23,000 בשלניות ובשלנים חובבות וחובבים. בקבוצה תמצאו שיתוף אין סופי של מתכונים וצילומים מהנייד והתייעצות בזמן אמת, חייבים לדעת בזה הרגע למה עברו כבר 20 דקות והעוגה לא תופחת? הציבו שאלה בקבוצה ותקבלו תשובה במהירות.

פסקל פרץ- רובין

פסקל פרץ – רובין היא בשלנית, אופה, עיתונאית אוכל, מתכונאית, יועצת קולינרית ומפתחת מתכונים לתעשיה. מחברת ספרי בישול, כולם רבי מכר. כאן תמצאו מתכונים, מהמטבח הישראלי העדתי הוותיק לצד מתכונים המתכתבים עם המטבח הישראלי החדש, רעיונות וטיפים למטבח חכם, יעיל ומוצלח ומספיק לאמץ טיפ בישול אחד כדי שההכנות לליל הסדר יהיו נוחות ומוצלחות. http://www.pascalpr.co.il/

עוגיו.נט

נטלי לוין היא קונדיטורית ואשת תוכן, עם בלוג ועמוד פייסבוק למטיבי לכת בתחום האפייה, אצלה לא תמצאו דברים מחופפים וגרידת השוקולד על העוגה חשובה בדיוק כמו אחוז מוצקי הקקאו בשוקולד עצמו. הכייף הגדול של נטלי זה לראות את היצירות של הגולשים שלה חוזרים לרשת לאחר מתכון מוצלח, מלבד זה היא אחראית עבורנו גם על הבלוג ‘שמחות קטנות זה פיראוס’ וגם שם היא עושה עבודה מופלאה.

הרשימות של אמא

הבלוג של רשת המרכולים הגדולה בישראל שופרסל, הידוע בשמו “הרשימות של אמא” הוא הבלוג של שופרסל וזה הכי הרבה שופרסל שתקבלו בכניסה אליו. דפני פתיחה (הידועה יותר בכינוי דפני מטבחונט) מייצרת עבורכם את השולחן המושלם לחג בצורה הקלה והמסודרת ביותר שניתן. עם פוסטים עוקבים (שהתחילו כבר אחרי פורים) לאיך להתארגן לחג ולא להגיע מותשים, מהמנה הראשונה, ועד לקינוח המושלם.

למקרה שהתגעגעתם: חמישה קייסטאדיס שלנו לחג 

איך הגענו ל-100 אלף גולשים בבלוג שופרסל

הבלוג של שופרסל תוכנן להיות הרחבה של פעילות הפייסבוק ולאפשר יצירת תכנים מגוונים יותר ובסופו של דבר הפך להרבה יותר מזה. שיתוף פעולה עם דפני פתיחה, כותבת ותיקה ומוכרת ברשת ובניית בלוג רחב סביב תכני בית ,אוכל ומשפחה, יצר לשופרסל נכס דיגיטלי שוקק חיים והצלחה מתמשכת.

לבלוג ‘הרשימות של אמא’

יופלה שטוזים חצי חצי: איך לערב 8,000 גולשים בפעילות סביב טעם חדש

לרגל השקת מעדן הילדים ‘חצי חצי’ של שטוזים, יצרנו אפליקציית פייסבוק שנועדה לענות על השאלה האלמותית: “למי הילד/ה דומה?” ההורים יכלו להעלות תמונה של כל אחד מהם לאפליקציה ובאמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים, נקבע חד משמעית למי הילד דומה. האפליקציה הוכיחה שכשעונים על צורך אמיתי של גולשים, זה עובד.

לאפליקציית חצי אמא חצי אבא.

איך בעזרת שיווק ויראלי יצרנו יותר מ-5000 אינטרקציות חיוביות ליופלה ריל!

בכדי להחדיר את יופלה ריל לשוק רצו ביופלה לגרום לכמה שיותר אנשים לנסות את המוצר ולדבר עליו. לצורך כך בנינו תוכנית התנסות בקרב מובילי דעה ברשת. בתוך שבועיים נכתבו 886 חוות דעת –  פוסטים בבלוגים, סטטוסים בפייסבוק ובאינסטגרם. התכנים השונים קיבלו אלפי שיתופים ויצרו בסופו של דבר חשיפה אדירה של כ-4.5 מיליון צפיות ללא מימון נוסף.

לקייס סטאדי המלא.

משחקי הכס 4 – איך גרמנו לכל הרשת לרצות להגיע להקרנה של הפרק הראשון?

בכדי ליצור באזז ברשת על העונה החדשה של משחקי הכס איתרנו 10 מובילי דעה על אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, שלחנו להם הזמנה ממותגת להקרנה חגיגית ומוקדמת של הפרק, הזמנה שבעקבותיה נוצר הד ושיח ער ברשתות החברתיות. בשלב השני, ביקשנו מהגולשים לפרסם את המוטו המשפחתי שלהם, בהשראת משפטי המשפחות בסדרה. החיבור המדוייק לתוכן הביא לחשיפה רחבה ביותר וליותר ממאה משתתפים.

לקייס סטאדי המלא.

כך יצרנו אלפי שיחות סביב הקמפיין לעידוד נסיעה ברכבת

לצורך עידוד הנסיעה ברכבת ישראל הקמנו אפליקצית פייסבוק ומובייל פשוטה תחת הכותרת ‘איזה מן אבא’. בפעילות, הגולשים התבקשו לענות על שאלון הומוריסטי ובסוף השאלון לכתוב משפט מצחיק או מוזר אבא שלהם אומר. בפעילות לקחו חלק 3600 גולשים ונוספו קרוב ל-6000 חברים חדשים לעמוד.

לקייס סטאדי המלא.