שיווק, פירסום ויחסי ציבור:
- “איך מחזירים את השליטה לשיווק?” – זאת כנראה לא השאלה הנכונה. במקום לחשוב על התקופה שבה המסר הפירסומי היה המלך, עדיף להשקיע ביצירת מערכת יחסים עם קהל הצרכנים.
- “הגיע הזמן לצרף אנשי טכנולוגיה לצוות הקריאטיב שלכם” (דרך: שגיא)
- “סטארבאקס ומיקרוסופט מובילות בשיווק במדיה חברתית”
- בנק first direct מציג לגולשים את כל מה שהלקוחות שלו אומרים עליו בזמן אמת. (דרך: גיא חיים ודני דולברג)
- ובישראל – בבנק לאומי פתחו בלוג
- עוד בנושא בנקאות ברשת – לקוחות הבנקים מעדיפים לעשות פעולות דרך הרשת מאשר דרך כל אמצעי אחר
- חנן כהן מעלה שאלה מעניינת – האם מי שעובד במדיה חברתית מטעם הארגון שמעסיק אותו יכול להסתפק בעבודה מ”תשע עד חמש”?
- שאלה מעניינת נוספת – האם מספיק אדם אחד כדי לנהל את הנוכחות של הארגון במדיה חברתית?
- שוקי גלילי מסביר את היתרונות השיווקיים של עבודת ה- SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש) ודוחה את הטענות שעולות לאחרונה כלפי התחום
- עוד בנושא קידום אתרים במנועי חיפוש – מחקר שלComScore מצא שיש קשר חיובי בין נוכחות במדיה חברתית להצלחה בשיווק במנועי חיפוש (דרך: גיא חיים)
מדיה חברתית בארגונים (Enterprise2.0):
- מאמר שעושה קצת סדר באפשרויות שמדיה חברתית מציעה לעבודה בתוך הארגון
- Social Business Design: הגשר שבין Enterprise2.0 (שימוש במדיה חברתית *בתוך* הארגון) ו-Social Media Marketing (שיווק ויחסי ציבור בעזרת מדיה חברתית)
ברשת:
- ב-YouTube הוסיפו אפשרות לאינטראקציה בזמן אמת (דרך: רומי)
- חשבתם שהדבר הבא זה Web3.0? טעיתם. הדבר הבא זה Web בריבוע. עכשיו השאלה החשובה היא האם זה יתפוס?
- הדגמה בזמן אמת של הצמיחה בפעילות במדיה חברתית (דרך: נדב רביב)
- שימוש ברשתות חברתיות – סטטיסטיקות
- ובמקביל לעלייה בשימוש ברשתות חברתיות – ירידה בשימוש בדואר אלקטרוני
- קצת על האובססיות ושאר הסודות המקצועיים של צוות עיצוב ממשק המשתמש של גוגל
- יובל דרור על מאבקו של נחום ברנע בבלוגרים (ולהיפך). עוד אצל גל מור.
טיפ השבוע:
סרטון השבוע:
“Where’s Dexter?” – קמפיין של ShowTime לסידרה Dexter עושה שימוש ביכולות האינטראקטיביות החדשות של YouTube (דרך: המזבלה)