שם הלקוח: שטראוס מים – תמי4

קמפיין: קמפיין קיץ (2017)

אז מה עשינו?

 מלכת הילדים הבלתי מעורערת, הלא היא מיכל הקטנה, הצטרפה לסיגל הצמאה – ושתיהן הפכו לצמאות. אנחנו חשבנו איך אפשר לגרום לילדים לשתות יותר מים. יצאנו מהנקודה שכולנו (גם המבוגרים) אוהבים יחס אישי וככה הגענו למיזם הסרטונים הפרסונליים שלנו ושל מיכל הקטנה.

מיכל, דמות אהובה במיוחד על ילדי ישראל, הקליטה 430 סרטונים פרסונליים (לפי שם) תוך שהיא מעודדת את הילדים לשתות יותר מים. כן כן, במשך יום שלם מיכל ואנחנו שמענו את המשפט “היי קסם קטן שלי, נכון שתמיד יש לי כוח לקפוץ ולרקוד? זה בגלל שאני תמיד שותה מים…”.

הטמענו את מאות הסרטונים ביו-טיוב של שטראוס מים, והקמנו מיניסייט ייעודי במסגרתו ניתן להוריד את הסרטון עם השם שלך, לשתף אותו בפייסבוק וגם בווטסאפ. את המהלך תיקשרנו בפייסבוק של שטראוס מים וכן בעמוד הפייסבוק של מיכל הקטנה.

עוד לפני שעלה הקמפיין, ראינו תנועה גדולה מאוד של גולשים באתר שהקמנו, שכמובן התגברה עם עליית עלייתו.  הסרטונים של מיכל הקטנה הפכו לפופולאריים במיוחד בקבוצות ווטסאפ של הורים, גני ילדים, משפחות, ואפילו מבוגרים אהבו לשמוע ולשתף.

ההתלהבות של הגולשים הייתה רבה במיוחד. קיבלנו יותר מ-300 פניות לעמוד הפייסבוק שלנו ושל מיכל הקטנה בבקשה לקבל סרטונים עם שמות נוספים (אי אפשר באמת לצלם את כל השמות). וכן קיבלנו הודעות תודה רבות מהורים שסיפרו לנו שהסרטון גורם באמת לילד שלהם לרצות לשתות יותר מים – וזה מדהים.

בגלל מרבית הפניות, החלטנו לצאת ליום צילום נוסף. יחד עם מיכל הקטנה, צילמנו עוד כ-200 סרטונים עם שמות שהגולשים ביקשו מאיתנו.

רוצים למצוא את השם שלכם? לחצו כאן

במקביל, החלטנו גם לספק להורים טיפים שיגרמו לילדים שלהם לשתות יותר – טיפים מעשיים. צילמנו יחד עם מיכל 5 סרטונים קצרים, במסגרתם היא נותנת טיפים להורים – מקישוט כוס המים ועד הוספת פירות בריאים וצבעוניים לכוס המים של הילד. הסרטונים קודמו בעמוד הפייסבוק של שטראוס מים ובנכסים הדיגיטליים של מיכל הקטנה, וכן עלו ככתבה בבלוג של שטראוס מים.

תוצאות:

100,000 חיפושי שמות

20,000 שיתופים בווטסאפ

10,000 הורדות

3,000 שיתופים בפייסבוק

300,000 צפיות לסרטוני הטיפים

 

לעמוד הפייסבוק של שטראוס מים

לעמוד האינסטגרם של שטראוס מים 

לבלוג של שטראוס מים