שם הלקוח:  יופלה

קמפיין: הסדרה החדשה – יופלה fruit on top

אז מה עשינו?

פירות הם עולם כל כך צבעוני ויפה, אז חשבנו שחייבים למצוא משהו שיתפוס את העין. נתקלנו, כחל מהשיטוטים הבלתי נגמרים שלנו ברשת בסרטוני איפור מרהיבים, בהם אמני האיפור מאפרים את עצמם – ואז הגיע הרעיון – סרטון האיפור של יופלה.

יחד עם אמנית האיפור המוכשרת (ביותר!) אילנה קוליחנוב, יצרנו את הסרטון המשוגע שעלה לעמוד הפייסבוק של יופלה והטריף את הרשת בחודש האחרון. במהלך ארבעה ימים צילום מבוקר עד ערב, צילמנו את אילנה מאפרת את עצמה – היא הפכה לקיווי, תות ופסיפלורה (הטעמים של המוצר) וגם איפרה את עצמה לשלישיית המוצרים החדשים. הסרטון שותף בהמון קבוצות איפור, קיבל תגובות מדהימות מהגולשים ואף הגיע למכוני איפור באירופה וארה”ב ששיתפו אותו. ועל זה אומרים: fruit on top, תרתי משמע.

ואיך אפשר בלי קצת fun? ביופלה השתלטו למשך שבוע על באסטה בשוק הכרמל והפכו אותו לבאסטה של יופלה. קפצנו על ההזדמנות, והסטנדאפיסט אמירם טובים (בעל 62,000 עוקבים בפייסבוק) הגיע לשם והעביר בלייב של שעה שלמה בפייסבוק, תוך שהוא עושה מבחן טעימות עיוור, עושה חיקויים, ומצחיק את העוברים והשבים. הוא גם חילק מארזים של מוצרים לצופים וגם לעוברי האורח.

בנוסף, לא הזנחנו את זירת האינסטגרם שרק צומחת וצומחת, וגם כאן רצינו להראות את היופי בפירות, בהקשר של הסדרה החדשה. בשיתוף עם 15 יצרני תוכן באינסטגרם, קיבלנו תמונות מרהיבות של המוצר בכל מיני סגנונות כשהמוצר במרכז, ומסביבו עולם ומלואו: מהכדור הפורח של יופלה ועד “עץ הקיווי” – קיבלנו 15 תמונות מרהיבות, אותן העלינו גם לפייסבוק.

מתרעננת עם קצת פרשיות על הבוקר שמחה ונרגשת להיות חלק מפרוייקט האומנותי של יופלה #yoplait_fruit_on_top #יופלה #storyofmytable

A post shared by E L ÎN Visual Content (@elinmadorsky) on

So this is where kiwis grow? #יופלה #yoplait_fruit_on_top 💚

A post shared by MAX (@max164) on

תוצאות:

סרטון האיפור של יופלה:

1,100,000 צפיות

14,942 לייקים

1,485 שיתופים

1,852 תגובות

לייב אמירם טובים מהשוק:

385,138 צפיות

1,953 לייקים

322 שיתופים

215 תגובות

פעילות יצרני תוכן באינסטגרם:

13,000 אינטרקציות