שם הלקוח: ויסוצקי

קמפיין: ויסוצקי ירוק (2016)

אז מה עשינו?

 “מחליפים קפה אחד ביום בויסוצקי ירוק” – זה היה המסר המרכזי של הקמפיין של ויסוצקי למגוון הטעמים בסדרת התה הירוק שלהם. כחלק מהקמפיין, שכלל איור של האות W) wissotzky) על פני המשתתפים בפרסומות ובראשה השחקנית אניה בוקשטיין, הובלנו מהלך רשת שמדבר על השינוי הקטן שכל אחד יכול לעשות אצלו, בהתאם למסר של הקמפיין.

על מנת ליצור סחף, גייסנו עשרות מובילי דעה וסלבס בפייסבוק ובאינסטגרם, שהעלו תמונות שלהם עם W על הפנים, תחת המסר: גם אני מחליף קפה אחד ביום בויסוצקי ירוק. את התמונות ותוכן נוסף שיתפנו בעמוד הפייסבוק שלנו. המהלך הביא לכך שגולשים העלו בעצמם תמונות עם W על הפנים ואף פנו לפייסבוק של ויסוצקי כדי לבקש שנכין להם תמונות ייעודיות.

בהמשך, על רקע ההתלהבות, העלינו פעילות גולשים במסגרתה הצענו לגולשים לשלוח לנו תמונות שלהם, ואנו נעצב W על הפנים. הוצפנו במאות פניות של גולשים, הסטודיו עבד שעות נוספות וכ-500 גולשים העלו לרשתות החברתיות שלהם עם המסר שלנו.

כמו כן, בפעילות נוספת קראנו לגולשים לספר לנו על השינוי שהם עשו בחיים – בין אם קטן או גדול, קיבלנו יותר מ-300 סיפורים מרגשים וחילקנו מארזי ויסוצקי ירוק.

לקינוח, לרגל הקמפיין השקנו את עמוד האינסטגרם הנוצץ שלנו שנכון לעכשיו עומד על 10,715 עוקבים.

תוצאות:

מהלך מובילי הדעה הביא 55,000 אינטרקציות ו- 1.2 מיליון חשיפות

עמוד האינסטגרם של ויסוצקי שהושק עם הקמפיין עמד בסיומו על 2,000 עוקבים

כ-500 גולשים שיתפו את התמונות שלהם עם W על הפנים

לעמוד הפייסבוק של ויסוצקי

לעמוד האינסטגרם של ויסוצקי