שם הלקוח:

גלידות נסטלה


קמפיין:
שלגוני ג’ויה הקלאסיים חוזרים ובגדול


אז מה עשינו?

כדי להעצים את הגודל של השלגונים ולחשוף את הטעם החדש (ג’ויה עוגת גבינה ותות) יצאנו להפקה מיוחדת במינה ויצרנו סדרת סרטוני תלת מימד פודאפיליים במיוחד. בסרטונים, שלגוני הג’ויה יוצאים מתוך מסגרת הפיד של פייסבוק ואינסטגרם – ופשוט עושים חשק לתת ביס למסך. בשל האפקט הויזואלי הסרטונים קיבלו בולטות יוצאת דופן בפיד והניעו לאלפי אינטראקציות, שיתופים ושיחות חיוביות סביב המוצר

נתוני הקמפיין בפייסבוק:

צפיות: 920,000

אינטראקציות: 1,965,000

נתוני קמפיין באינסטגרם:

צפיות: 290,000

אינטראקציות: 10,000