שם הלקוח: אלקטרה – SAUTER

קמפיין: תקשור המיקסרים של סאוטר בחג חנוכה באמצעות מובילי דעה

אז מה עשינו?

מישהו יכול לדמיין חג חנוכה בלי סופגניות ולביבות? אנחנו לא! וכדי שהן יצאו מושלמות צריך מיקסר מקצועי. על מנת לתקשר ולהעלות את המודעות למיקסרים של סאוטר ייצרנו שיתוף פעולה עם בלוגריות ויצרניות תוכן בתחום הקולינריה סביב חג החנוכה.

על מנת להציג מגוון שימושיות רחב ולמקסם את החשיפה בקרב קהל האופים והאופות יצרנו תמהיל שכלל יצרניות תוכן המתמחות באפייה ביתית, בלוגרים מוכרים, ואנשי קולינריה מובילים בתחום האפייה והבישול. המנעד, לצד העיתוי המדויק בשנה בו אנשים מחפשים מתכונים ספציפיים – הובילו לחשיפה אדירה שזכתה לשיתופים אורגניים בקבוצות ועמודים מובילים.

 

כל משתתפי הקמפיין התבקשו להכין מתכון ייחודי לחג בעזרת המיקסר של סאוטר ולשתף אותו בנכסים הדיגטליים שלהם. הקמפיין הניב תוצאות יוצאות דופן – לקרוב למליון חשיפות, 448,659 אינטראקציות, 2,033 שיתופים ברחבי הפייסבוק, לצד 63,127 כניסות למתכונים בבלוגים.

המתכונים שותפו באופן אורגני בקהילות ובקבוצות, בהן עמוד “מה בסיר” ובעמוד NRG מבית “מקור ראשון” שם זכו לאלפי תגובות וצפיות ולחשיפה רחבה הרבה יותר מהמתוכנן, כשבלב כל המתכונים והסיקור עומד המיקסר של סאוטר.