כך תוכלו לבנות לעצמכם קהל, לתקשר איתו ולגרום לו לחזור אליכם פעם אחר פעם:

וידאו: השימוש בווידאו עולה בקצב מדהים. הצפי הוא שעד 2021, 80% מכלל תעבורת הרשת תהיה בווידאו. בסטוריז אפשר לפרסם סרטונים שהכנתם מראש וגם לעשות לייב וידאו (פורמט השידור החי מקודם על ידי אינסטגרם וזו דרך לא רעה לבלוט בין ההמון). כשאתם באים ליצור וידאו לסטורי, זה חייב לבוא אחרי הרבה מחשבה: אל תתמקדו לחלוטין בקידום המוצר או השירות שלכם, אלא שלבו אותו כחלק מסרטון בעל תוכן וערך אמיתי.
דוגמה מצוינת היא הסטוריז של רשת הפארם החדשה בישראל – Be by Shufersal, שהעלנו היום לאוויר:

היילייטס: יש חלק בעמוד האינסטגרם שלכם שיכול “לשמר” את הסטוריז במקום שיירדו אחרי 24 שעות. כשאתם מעלים סטורי, לחצו על “Add to Highlights” והסטוריז יישמרו בשורה, לפי קטגוריות שתיצרו בעצמכם, מתחת לתמונת הפרופיל שלכם. תחשבו על ההיילייטס כמו פרומו לסרט. אם שם הקטגוריה יהיה מספיק מושך (“Must have” או “Out Top Tips” לדוגמה) והתוכן מספיק מעניין, תוכלו למשוך את הקהל לצלול לעמוד שלכם.

אינטראקציה: בסטורי אפשר להעלות שאלות, סקרים וחידונים. זה תוכן כיפי ודרך מעולה לשמור על קשר עם הקהל שלכם: להכיר אותם יותר טוב, לגלות מה הם אוהבים ומה מפעיל אותם. כשאתם שואלים אותם לדעתם, אתם גם מרוויחים את המידע וגם גורמים לגולשים להרגיש מוערכים ויותר קשורים למותג שלכם.

תוכן אישי ואותנטי: רוב הגולשים רואים את הסטוריז כמקום שבו הם מתעדכנים מה החברים שלהם עושים עכשיו. התפקיד שלכם הוא להיכנס למקום הזה באופן הכי אורגני וטבעי. הסיפור של המותג שלכם לא חייב להיות פרסומי נטו: אתם יכולים לתת סיפורים מאחורי הקלעים, סיפורים של העובדים שלכם או כל דבר שהגולש יכול להזדהות איתו ולהתחבר אליו ברמת הרגש.

קידום: אינסטגרם מאפשרת לכם להריץ מודעות שיופיעו בין סטוריז בזמן הגלישה. זו יכולה להיות תמונה או סרטון, באורך של עד 15 שניות. מודעה טובה יכולה ללכוד את תשומת הלב של הגולש לכמה שניות – וזה כל מה שצריך. בעזרת קידום הסטוריז תוכלו להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את המודעות למותג שלכם.

3 דברים ששווה לדעת על סטוריז מקודמים:

  • אתם לא חייבים עמוד אינסטגרם כדי להעלות אותם! אפשר גם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק
  • אפילו אם הסטורי מקודם, הוא ייעלם אחרי 24 שעות
  • העלות הממוצעת לקליק על המודעה היא 1-2 ש”ח. זה כמובן משתנה לפי טיב המודעה וכמות הקליקים