בכדי ליצור באזז ברשת על העונה החדשה של משחקי הכס איתרנו 10 מובילי דעה על אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, שלחנו להם הזמנה ממותגת להקרנה חגיגית ומוקדמת של הפרק, הזמנה שבעקבותיה נוצר הד ושיח ער ברשתות החברתיות. בשלב השני, ביקשנו מהגולשים לפרסם את המוטו המשפחתי שלהם, בהשראת משפטי המשפחות בסדרה. החיבור המדוייק לתוכן הביא לחשיפה רחבה ביותר וליותר ממאה משתתפים.

על מנת להגדיל עוד יותר את העניין הרב סביב העונה החדשה של הסדרה המשודרת ב-yes, חשבנו על פעילות ויראלית בשני חלקים הכוללת שימוש במובילי דעה ברשת, כדי שיפיצו את בשורת העונה החדשה והעניין סביב ההקרנה החגיגית של הפרק הראשון.

בשלב הראשון איתרנו 10 מובילי דעה עם אלפי עוקבים ברשתות החברתיות שצופים ומכורים לסדרה. שלחנו להם באמצעות שליח למשרד הזמנה ממותגת וחגיגית לפרימיירה מיוחדת, בה שודר הפרק הראשון של העונה – עוד לפני השידור הרשמי בארה”ב.

מיד לאחר שליחת ההזמנות נוצר הד ושיח ער ברשת סביב ההקרנה. מובילי הדעה שיתפו את תמונות ההזמנה בפלטפורמות השונות, עוררו עניין רב בקרב עוקביהם והדבר נחשף לעשרות אלפי גולשים רלוונטים.

בשלב השני, על מנת לאפשר לקהל הרחב להשתתף ביקשנו מהגולשים החברים בעמוד yes לפרסם את המוטו המשפחתי שלהם, בהשראת משפטי המשפחות בסדרה. החיבור המדוייק לתוכן הביא לחשיפה רחבה ביותר וליותר ממאה משתתפים.