איך גורמים למישהו לא לוותר לעצמו? אבל ממש לא לוותר לעצמו? מותג GO של תנובה לקח על עצמו לתקשר את המסר “לאנשים שלא מוותרים לעצמם” ובמירוץ הלילה של תל אביב הראו כמה הם לא מוכנים לוותר!

אספנו מעל 20 מובילי דעה מתחום הכושר וסלבריטאים שהגיעו למירוץ הלילה והצבנו להם אתגר: אמבטיית הקרח. במירוץ נבנה מתחם שלם של GO שבו היו עמדות חלוקת משקה יוגורט, מסכי ענק ועל הבמה המרכזית – האמבטיי\ה המקפיאה! לאחר חימום עם המאמן הקשוח יבגני וראיון קצר, המובילים הגיעו לרגע האמת ולאחר לא מעט חששות קפצו למים ולא ויתרו לעצמם.

המובילים התבקשו להעלות שני סטוריז באינסטגרם שלהם. הראשון בתוך אמבטיית הקרח, והשני כשהם שותים את משקה ה-GO לאחר האתגר. בסטורי הראשון המובילים כתבו על התמונה שהיה קשה וקר ובסטורי השני התחברו למסר וכתבו שלא ויתרו לעצמם ולכן מגיע להם משקה ה-GO. בשני הסטוריז תייגו את עמוד GO והוסיפו את ההאשטג #GOGOGO. הסטוריז שהעלו קיבלו חשיפה של מעל 1.1 מיליון צפיות ובזמן המירוץ נכנסו לעמוד של GO מעל 6,000 גולשים. בזמן המירוץ הגיעו אנשים רבים למתחם בעקבות הסטוריז שראו, וכך המהלך בסטוריז קיבל גם תרגום לחלוקת המשקה לרצים רבים.

קידום המוצר בתוך חוויה אותנטית

לסיכום, מהנתונים רואים שלסטורי השני (“המוצרי”) אצל רוב המובילים היו את אותה הכמות, אם לא יותר, צפיות מהסטורי הראשון (“החוויתי”). השילוב של החוויה האישית עם המוצר יוצרים תחושה של אותנטיות אצל הגולשים. הסטורי השני, ששם את המוצר בפרונט היה למעשה התגובה שלה ציפו הגולשים לקבל וכך החשיפה למוצר נשארה גבוהה.

מה למדנו?

הסטוריז שעולים אצל אנשים “פרטיים” ומראים את התגובות האמיתיות והאותנטיות שלהם לפעולות לא שגרתיות מעניינים את העוקבים וגורמים להם לרצות לראות עוד, גם אם “דוחפים” להם פרסומת מיד לאחר מכן.