לא קשה לאתר פעילות של סיסקו במדיה החברתית. בסיסקו לקחו החלטה אסטרטגית, שבעקבותיה פרסה החברה נוכחות באינספור קהילות, רשתות חברתיות וכלי שיתוף חברתיים (פליקר, דלישס, יוטיוב וכו’ וכו’). כשמכניסים לתמונה גם את הפיצ’רים החברתיים שהוטמעו באתר הבית של החברה (קהילות סביב מוצרים, בלוגים, ופודקאסטים), מקבלים את אחת מחברות התוכנה המחוייבות ביותר למדיה חברתית ולאינטראקציה דו-כיוונית עם לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ושותפים. בסיסקו עושים גם שימוש עשיר בכלי מדיה חברתית לצרכים פנים-ארגוניים (Enterprise2.0) כדי “לקדם פרודוקטיביות, צמיחה וחדשנות”.

מניסיוננו כאן בבלינק אנחנו יודעים שכדי להגיע לעושר ועומק כזה של פעילות במדיה חברתית נדרשת מחוייבות גבוהה מאד של הארגון, תהליך של שינוי תרבותי, וחסות של ההנהלה הבכירה. אחרי הדברים שנשא ג’ון צ’יימברס, מנכ”ל סיסקו, השבוע בכנס ה-IT של גרטנר, ברור שהמחוייבות למדיה חברתית מגיעה מראש הפירמידה. צ’יימברס גם מאמין שאימוץ כלי שיתוף חברתיים הוא המפתח להתמודדות עם המציאות המשברית הנוכחית של הכלכלה העולמית.