שם הלקוח: תנובה – יולו

קמפיין: השקת המהדורה הלבנה החדשה של יולו

 

אז מה עשינו?

בינואר 2018 השיקה תנובה את המהדורה הלבנה החדשה של יולו בשני טעמים (קרם פטיסייר ופטל, ושוקולד לבן וחלב בטעם קרמל מלוח). חשבנו איך להשיק את המהדורה והרעיון היה לעורר את החשק הגדול לשוקולד לבן שמסתתר בכל אחד מאיתנו עם מהלך 360 נרחב ברשתות החברתיות.

המהלך כולו היה ברוח הפודאפיליות שכל כך אופיינית למותג יולו. המהלך כלל סרטון תלת מימד משוגע ובולט, בהחלטה מושכלת בחרנו להעלותו בראשוניות דווקא בעמוד המתוקים הגדול ברשת “סטטוסים מתוקים”; שם הוא זכה לחשיפה אורגנית של 184 אלף צפיות, 2,600 לייקים ו-7,000 תגובות – ללא השקעת שקל במדיה! רק לאחר מכן עלה הסרטון גם בעמוד יולו.

המהלך כלל גם פעילות גולשים בה הועמדו הגולשים בפני אתגר להעביר את חבריהם חובבי השוקולד לשוקולד לבן; מגוון תכנים בערוצי מדיה שונים (פייסבוק, אינסטגרם וסטורי) ופעילות יצרני תוכן שהעלו לאינסטגרם תמונות של הטעמים החדשים.

סרטון תלת המימד שהופק מדמה עולם שכולו שוקולד והצליח בצורה פנומנלית גם בעמוד יולו עצמו, שם זכה ל-4 מיליון חשיפות ומיליון צפיות, כמו גם 8,500 לייקים, 975 שיתופים ו-90% שיח חיובי.

הפעילות המותגית זכתה גם היא להצלחה, והביאה מעל חצי מילון חשיפות ו-282 אלף צפיות לפוסטים שחשפו את סדרת המוצרים החדשה.

בנוסף, שיתפנו פעולה עם 20 יצרני תוכן ובלוגרים מתחומי הקולינריה והלייף סטייל אשר יצרו עבורנו והעלו לאינסטגרם האישי תמונות על רקע לבן המדמות את עולם השוקולד הלבן ומתקשרות את הטעמים החדשים.

I’m Telling You… My Life Is Not Gonna Be The Same Again… Since I Tasted That White Chocolate… I See Life Brighter!😜😋👌🏻❤ #yolo_white @yolo_chocolate

A post shared by Just Me❤ Shirly Cohen (@s_h_i_r_l_y) on

הפוסטים עלו תחת התיוג #Yolo_White ושותפו בעמוד יולו. הפוסטים הניבו 599 אלף חשיפות ו-11.8 אלף אינטראקציות.

Nothing like some white chocolate during work😍 #YOLO_WHITE @yolo_chocolate

A post shared by Talia Zoref (@taliazorefstyle) on