רבים חשבו שהמשקפיים של גוגל שהיו אמורים להחליף את הנייד שלנו לא באמת יצליחו לשנות משהו. לפי הכיוון שאליו הרוחות נושבות- המצב עומד להשתנות בקרוב מאוד.

סנאפצ’אט השיקו בסוף השבוע האחרון את המוצר הראשון שלהם– משקפי שמש מיוחדות שנועדו להקליט וצלם את הדברים שקורים לכם בחיים, בלי לשלוף את הסמארטפון שלכם מהכיס- פשוט להסתכל ולצלם. הרעיון הוא ליצור נוחות בצילום ובתיעוד של כל רגע ורגע ביום שלך. מדובר במהלך נועז מצדם של סנאפצ’ט. יציאה מהמסמארטפון לעולם החומרה ואופציה נוספת להכנסה גדולה עבור החברה. שכן מחירם של המשקפיים אינו גבוה במיוחד- 130$ ועשוי למשוך קונים רבים ולהגדיל עוד את הכנסות החברה.

מעניין לעניין ובעניין אחר לגמרי, משקפי הVR צוברים תאוצה בשנה האחרונה ועשויים לשנות לחלוטין את הדרך שבה אנו משחקים, צופים בסרטונים, מציירים, מדברים עם חברים ואפילו, תחזיקו חזק, צופים בפורנו :)

דוגמה נהדרת לשימוש מבריק וייחודי בתחום הציור ניתן לראות כאן:

מוזמנים לגלות את העולם ב-VR

אתר הפורנו NAUGHTY AMERICA מציג סרטוני פורנו VR ומשנה לחלוטין את עולם הפורנו כפי שהכרנו עד היום

עם ה-VR אתה יכול לשבת בבית, בסלון שלך ולהיות בכל מקום אחר בלחיצת כפתור. מהתנסות קצרה במוצר שהזמנתי באי ביי ב40 שקלים אני יכול לספר לכם שחוויתי נסיעה מטלטלת ברכבת הרים בלונה פארק ובאמת הרגשתי כאילו אני שם!

סמסונג, LG, HTC ועוד רבות אחרות (כולל שמועות רציניות על אפל) כבר הציגו את משקפי המציאות המדומה שלהם, MICROSOFT  עובדת בימים אלו על גרסת מציאות מדומה לwindows  שכולנו מכירים וכמובן קשה לשכוח את התמונה של מארק צוקרברג צועד לו בין מאות אנשים עם משקפי VR על עיניהם ומסביר כיצד המשקפיים האלה עומדים לשנות אפילו את התפיסה החברתית שלנו.
לצפיה בהצגת הvr- של מארק צוקרברג


אז איך כל זה מתחבר לפרסום לקמפיינים פרסומיים? קוקה קולה יצרו עולם וירטואלי לכבוד חג המולד, מקדונלדס הפכו את האריזה של האוכל למשקפי VR  מקרטון שעובדים עם האפליקציה שלהם ומתחברים למשחק מגניב, טופשופ מציעים ללקוחות שלהם להיות חלק מתצוגת האופנה של החברה, וולבו מציעים נסיעת מבחן בחווית VR  מעולה, הטקילה המפורסמת והיוקרתית “פטרון” בחרו להראות לכם כיצד הטקילה מיוצרת ואיך היא מגיעה אליכם וחברת המלונות  “מריוט” לקחו את זה צעד קדימה ומצליחים “לשגר” אתכם למקומות שונים בעולם בעזרת משקפי VR  ותאים דמויי תא טלפון- תוכלו לבקר בחוף הים בהוואי, לטפס על צוקים, לבקר בלונדון וכל זה כשאתם נמצאים בתוך תא קטן.


אנחנו רואים שהתוכן כפי שהכרנו אותו עד כה עתיד להשתנות. מה שחשבנו שמתחיל ונגמר בתמונה או בסרטון וידאו הופך במהרה לחוויה שלמה שאנחנו בתוכה ולעיתים אף לוקחים בה חלק. ההמלצה שלנו- זה הזמן לייצר תמונות וסרטוני 360 ולחשוב איך הקמפיין הבא שלכם ישלב בתוכו את המשקפיים המופלאות האלה שככל הנראה עומדים לשנות את עולם הדיגיטל בשנה הקרובה.