29.09.2016 | גיא גולד,

אחח, אין על ט”ו באב. האהבה באוויר, דובונים מפוחלצים במחיר כלייה טרייה עושים דרכם בעיר נישאים על זרועות חסונות של גברים מרוקני כל חשק לחיות ורווקים ממורמרים נותנים בבינג’ אל תוך השעות הקטנות של הלילה. איזה טיימינג מתוק לקחת חבורת אושיות רשת נטולי זוגיות ולתת להם לענות על שאלון הרווקות של יולו.

זה בדיוק מה שעשינו כשהתבקשנו לתת מענה לקמפיין הלבבות השבורים של YOLO, מבית תנובה.

הקרנת חצות רומנטית, יולו בכל מקום, שידוכים וכיף גדול חיכו לרווקים מרחבי הארץ ואנחנו רצינו לתקשר ולקדם את כל הטוב הזה בקמפיין אמן יהיה ויראלי. לשם כך, גייסנו 4 אושיות רווקות, על אלפי עוקביהן, הצבנו להן מצלמה מול הפנים והבכנו אותן מול שאלון רווקות/פייסבוק פרי עטינו.

יהודה גולני, אביב ראובן, הילה מנצור ואלון כץ התיישבו אחד אחת מול המצלמה, פתחו מול כל המדינה מידע עסיסי כמו כמה זמן הם רווקים, לכמה דייטים יצאו, איך הם מתחילים עם בני המין השני בפייסבוק ועוד, במה שהתברר כאחד הסרטונים המוצלחים בתולדות הז’אנר.

אז מה היה שם בעצם? לאחר שנבחר הקריאייטיב, הגיע זמן הליהוק. החלטנו כי הפעם נשים בפרונט דווקא אושיות רשת ולא שחקנים ו/או אנשים אלמונים. הגענו למסקנה כי השימוש בפנים מוכרות, כל אחד עם האיפיון שלו ברשת, ידבר לגולשים בצורה הכי ישירה, פשוטה והכי חשוב – בשפת הרשת, לשם יועד הסרטון. אם תקחו את אביב ראובן כדוגמא, שמתקשר באופן שוטף את היחסים שלו עם אימו לחוצת החתונה, הליהוק שלו כאילו כתב את עצמו. גם שאר האושיות נבחרו כרווקים ורווקה מעניינים, כאלו שכותבים על הנושא, כאלו שמהווים מטרה נחשקת לדייט, כאלו ש

חיבור אושיות הרשת לנושא שמתאים לאופי הפומבי שלהם עשה פלאים. הגולשים שזיהו את כוכבי הסרטון מחיי היום יום בפיד שלהם, התרגשו ללמוד קצת מעבר על הדמויות הוירטואליות בדרך כלל, הגיבו בצורה סופר חיובית, פרגנו, תייגו חברים סטייל “טלי את חייבת לראות את אביב ההורס הזה מה הייתי עושה לו!” ועזרו בהפצתו ברשת.

הסרטון הביא אותנו למקום שני במצעד הפרסומות של וואלה ומנהלי שיווק מצייצים (והמהלך הראשון על טהרת הדיגיטל שנכנס אי פעם למצעד), מעל 3 מיליון חשיפות, כמעט 800 אלף צפיות והדובדבן על היולו: 7% המרה בין 100% צפיות לבין סך הצפיות.

וזה עוד בלי לדבר על מאות אלפי האינטרקציות שגרף הסרטון בפרופיל האישיים של מובילי הדעה, שהעלו אותו במדיות שלהם, כמובן. מיטורף.