שיווק, פירסום ויחסי ציבור:

  1. “איך מחזירים את השליטה לשיווק?” – זאת כנראה לא השאלה הנכונה. במקום לחשוב על התקופה שבה המסר הפירסומי היה המלך, עדיף להשקיע ביצירת מערכת יחסים עם קהל הצרכנים.
  2. “הגיע הזמן לצרף אנשי טכנולוגיה לצוות הקריאטיב שלכם” (דרך: שגיא)
  3. “סטארבאקס ומיקרוסופט מובילות בשיווק במדיה חברתית”
  4. בנק first direct מציג לגולשים את כל מה שהלקוחות שלו אומרים עליו בזמן אמת. (דרך: גיא חיים ודני דולברג)
  5. ובישראל – בבנק לאומי פתחו בלוג
  6. עוד בנושא בנקאות ברשת – לקוחות הבנקים מעדיפים לעשות פעולות דרך הרשת מאשר דרך כל אמצעי אחר
  7. חנן כהן מעלה שאלה מעניינת – האם מי שעובד במדיה חברתית מטעם הארגון שמעסיק אותו יכול להסתפק בעבודה מ”תשע עד חמש”?
  8. שאלה מעניינת נוספת – האם מספיק אדם אחד כדי לנהל את הנוכחות של הארגון במדיה חברתית?
  9. שוקי גלילי מסביר את היתרונות השיווקיים של עבודת ה- SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש) ודוחה את הטענות שעולות לאחרונה כלפי התחום
  10. עוד בנושא קידום אתרים במנועי חיפוש – מחקר שלComScore מצא שיש קשר חיובי בין נוכחות במדיה חברתית להצלחה בשיווק במנועי חיפוש (דרך: גיא חיים)


מדיה חברתית בארגונים (Enterprise2.0):

  1. מאמר שעושה קצת סדר באפשרויות שמדיה חברתית מציעה לעבודה בתוך הארגון
  2. Social Business Design: הגשר שבין Enterprise2.0 (שימוש במדיה חברתית *בתוך* הארגון) ו-Social Media Marketing (שיווק ויחסי ציבור בעזרת מדיה חברתית)

ברשת:

  1. ב-YouTube הוסיפו אפשרות לאינטראקציה בזמן אמת (דרך: רומי)
  2. חשבתם שהדבר הבא זה Web3.0? טעיתם. הדבר הבא זה Web בריבוע. עכשיו השאלה החשובה היא האם זה יתפוס?
  3. הדגמה בזמן אמת של הצמיחה בפעילות במדיה חברתית (דרך: נדב רביב)
  4. שימוש ברשתות חברתיות – סטטיסטיקות
  5. ובמקביל לעלייה בשימוש ברשתות חברתיות – ירידה בשימוש בדואר אלקטרוני
  6. קצת על האובססיות ושאר הסודות המקצועיים של צוות עיצוב ממשק המשתמש של גוגל
  7. יובל דרור על מאבקו של נחום ברנע בבלוגרים (ולהיפך). עוד אצל גל מור.

טיפ השבוע:

  1. שלוש דרכים להנעת חדשנות (Harvard Business Review).

סרטון השבוע:

“Where’s Dexter?” – קמפיין של ShowTime לסידרה Dexter עושה שימוש ביכולות האינטראקטיביות החדשות של YouTube (דרך: המזבלה)