המותג הפרטי הוא מנוע צמיחה חשוב, מוכר ומושקע מאוד ברשת שופרסל, בהחלטה אסטרטגית החליטה הנהלת הרשת לחזק את התפיסה לגבי איכות מוצרי המותג ויצאה בקמפיין טלוויזיה בכיכובם של ציון ברוך, חבילת שוקולד ומיקסר מטבח איכותי.

לצד קמפיין הטלויזיה חיפשנו דרך לתמוך ולחזק את תפיסת המותג הפרטי כאיכותי בקרב הגולשים. לצורך כך יצרנו פתרון פשיט ועתיק יומין, משחק טריוויה. באמצעות מספר התאמות ועיצוב מחדש של אפליקציית מדף בסיסית לפייסבוק יצרנו משחק טריוויה נחמד ובו עשר שאלות אודות מוצרי המותג הפרטי. בכל שאלה הופיע שם המוצר, תמונה ושאלות לגבי המוצר, כמו היכן הוא מיוצר, מה הרכיבים המרכזיים בו וכו’. לצד השאלות האמריקאיות הוספנו גם שאלות פתוחות, גם בכדי להגביר את האתגר, אבל בעיקר בכדי להתחמק מכל פורצי המשחקים שתמיד מגיעים ופוגעים בתחרות במשחקים מסוג זה.

עד כאן הכל פשוט? פחות או יותר, אלא שזה לפעמים הסוד באינטרנט, בתוך ימים בודדים מהעלאת המשחק לעמוד הפייסבוק של שופרסל, נרשם מבול של משתתפים שהפתיע אותנו ושימח מאוד את מנהלת המותג הפרטי.

הפעילות שאמורה היתה להמשך שבוע, זכתה בשבוע הראשון ל- 8300 משתתפים ייחודיים שענו על כל השאלות, 4500 מהם השאירו את המייל שלהם עם סימון שהם מוכנים לקבל מיילים שיווקיים משופרסל. הפעילות זכתה ללא פחות מ- 4000 שיתופים. לאור הנתונים המצוינים הארכנו את משך הפעילות בשבוע נוסף ובסה”כ שבועיים של טריויית המותג הפרטי שהניבו בסופו של דבר 15474 משתתפים, 8000 כתובות מייל שנאספו, 6592 שיתופים ובונוס אמיתי בדמות 6200 חברים חדשים לעמוד הרשת.

אז מה למדנו, שפשוט הוא לפעמים יפה ושאתגרים בסיסיים וכייפים כמו משחק טריוייה שכולם אוהבים להעביר איתו את הזמן, מצליחים להניע גולשים לפעילות, גם אם מדובר זו פעילות שסובבת סביב המותג.