הבריף

השקת מהדורת ‘חצי חצי’ למעדן הילדים יופלה שטוזים, בטעמי תות-בננה ותות-וניל

האתגר

ליצר מודעות למוצר החדש של יופלה שטוזים, ובמקביל להציע ערך אמיתי לגולשים ולשנות את אופי השיחה עם הצרכנים.

הרעיון

במטרה לייצר כלי אמיתי לטווח ארוך שהורים לילדים קטנים ימצאו בו ערך מוסף, יצרנו אפליקציית פייסבוק ומיניסייט סלולרי שנועדו לענות על השאלה האלמותית בכל הנוגע לפעוטות: “למי הילד/ה דומה?”. באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים, סקרה האפליקציה את תמונות שני ההורים והפעוט וענתה לאיזה חצי הוא דומה – חצי אבא או חצי אמא.  ההורים ובעיקר האימהות הוזמנו לשתף את התוצאה עם כולם, או לסרוק תמונה של ילד נוסף.  

התהליך

פיתחנו אפליקצית פייסבוק ולצידה גירסת מובייל לאפליקציה שעבדו על אותו דאטה בייס. את הקידום הראשוני של הפעילות ביצענו בקרב מובילות הדעה והחברות הותיקות והפעילות בקהילה, שגם זכו להתנסות במוצר. לאחר מכן, הזמנו את כל האימהות בעמוד הפייסבוק של יופלה שטוזים שמנה אז כ- 96 אלף חברות להשתתף, ותמכנו בקידום הפעילות במדיה במובייל.

אדל, אחת הנסייניות הצעירות. צילום- טלי שוסטין

מה עבד טוב

המענה האמיתי לצורך של הגולשים לענות על השאלה “למי הוא דומה?” באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. החיבור למובייל איפשר לעלות תמונות עדכניות. אמהות זמינות שעות רבות של היום מול הטלפונים החכמים,  ולאו דווקא מול המחשב.

מה לא עבד

תהליך הפיתוח היה ארוך מהרגיל, בשל האתגרים הטכנולוגיים הכרוכים בהפעלת אפליקציה סלולרית על טווח רחב של מכשירים ומערכות הפעלה, תוך כדי הטמעת טכנולוגיית זיהוי הפנים.

תוצאות

  • בתקופת הקמפיין הועלו לפעילות 3500 תמונות
  • 5,000 חברות חדשות הצטרפו לעמוד הפייסבוק של יופלה שטוזים.
  • כ-40% מהתנועה בפעילות התקיימה במובייל.

 רוצים לנסות בעצמכם? ליחצו כאן