יום הולדת ליופלה שטוזים בפייסבוקהבריף

מעדן הילדים יופלה שטוזים של תנובה חוגג שלוש עם הפעוטות.

הרעיון

נקודת היציאה לפעילות הייתה פרס, לפיו יופלה שטוזים תממן חגיגת יום הולדת חלומית לשני ילדים מדי חודש במשך שנה שלמה. לצורך כך יצרנו לוח שנה וירטואלי בפייסבוק ובמיניסייט סלולרי יעודי בו האימהות הוזמנו לתפוס מקום על לוח השנה עם יום ההולדת של הקטנטנים שלהם. מתוך הנרשמים נבחרו לכל חודש שניים ובמקביל ניתנה לכל משתתפת האפשרות לבנות לעצמה הזמנה פרסונאלית מעוצבת עבור יום ההולדת של הילד.

התהליך

פיתחנו אפליקצית פייסבוק ולצידה גירסת מובייל לאפליקציה תוך חיבור בין שתי הזירות  באמצעות facebook connect. את הקידום הראשוני של הפעילות ביצענו בקרב מובילות הדעה והחברות הותיקות והפעילות בעמוד של יופלה שטוזים. לאחר מכן, הזמנו את האימהות בעמוד הפייסבוק של יופלה שטוזים שמונה כבר 86 אלף חברות להשתתף, ותמכנו גם בקידום הפעילות במדיה במובייל.

מה עבד טוב

החיבור למובייל היה נצרך מאוד מאחר והתברר שהרבה מהאימהות הצעירות נמצאות עם הילדים ולא מול המחשב – וגולשות בעיקר ממכשירים ניידים. הרעיון של חיבור יום ההולדת של הילד עם יום ההולדת של יופלה שטוזים הניב השתתפות רבה והניב תכנים יצירתיים

מה לא עבד

השילוב של שתי אפליקציות- המתנה הפרסונאלית והתחרותית, יצר עומס הן בצד הפיתוח והן בצד חווית הגולשת.

תוצאות

  • בשבוע הראשון לפעילות השתתפו למעלה מ- 2,000 אימהות
  •  6,000 חברות חדשות הצטרפו לעמוד הפייסבוק של יופלה שטוזים.
  • כ-20% מהתנועה הגיעה מהפעילות התקיימה במובייל.

אפליקצית שטוזים יום הולדת - במובייל ובפייסבוק