הבריף

יצירת פעילות דיגיטלית לקראת שבועות עבור תנובה שתגדיל את רמת האינטראקציה בעמוד, בפחות משבוע ובתקציב מאתגר. ואם אפשר, אז גם לעקוף את המתחרים ולהצליח להוביל את השיחה ברשת בנושאי שבועות.

 

הרעיון והתהליך

החלטנו שבשבועות כמו בשבועות אי אפשר להגיד לא למתכונים, אבל הגיע הזמן לאתגר קצת את חובבי הבישול והאפייה. גייסנו למשימה שתי בלוגריות בישול מובילות, ויחד איתנו בנינו שלושה אתגרים. פשטידה מושלמת בפחות מ-7 מרכיבים, לדוגמה. זה יותר מורכב ממה שזה נשמע.

בסיומו של כל אתגר ערכנו שלב ראש בראש בין שתי מנות שהבלוגריות שלנו בחרו, וביניהן נאלצו הגולשים להכריע במשך 48 שעות. במקביל לפעילות זו, ביקשנו מגולשים לספר לנו על הטיפ שלהם לשבועות על ה- Wall בעמוד.

מה עבד טוב

האתגרים היו מעניינים וגרמו לגולשים להציג מתכונים מרהיבים. קיבלנו מאות מתכונים מפורטים ומושקעים עם תמונות מדהימות, ואנחנו כבר ראינו תחרות מתכונים אחת או שתיים קודם.

רמת האינטראקציה בעמוד קפצה פלאים והצלחנו במשימה: תנובה הייתה המותג המדובר ביותר ברשת בהקשר לשבועות והובילה בכל הזירות, וכמובן גם בפייסבוק.

מה לא עבד

האתגרים היו קצת מעניינים מידי. הם היו קשים ודרשנו לא מעט מהגולשים, ולכן קיבלנו מאות משתתפים במקום אלפים. גם שלב ההצבעה עניין קצת פחות את הגולשים ובדיעבד היינו מוותרים עליו.

תוצאות

  • מאות משתתפים העלו מתכונים מושקעים לשבועות.
  • עמוד תנובה מוביל את רמת האינטראקציה ביחס לכל המתחרים, וזאת למרות ששטראוס היתה נתונה במשבר ורמת פעילות הגולשים בעמוד בה קפצה במאות אחוזים
שף קלאב - ריאליטי המתכונים של תנובה

שף קלאב - ריאליטי המתכונים של תנובה